آیا عدم تمدید گواهینامه، مانع پرداخت خسارت بیمه می‌شود؟ متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان به کجا رسید؟ اعترافات مردی که همکارش را به کمک همسرش به قتل رساند سخنگوی شورای نگهبان: نسبت به متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان ایرادی نداشتیم  آیا خوردن ماهی و سایر غذا‌هایی دریایی در دوران بارداری بی‌خطر است؟ پیشنهاد افزایش ۲ برابری حق مسکن کارگران از سوی وزیر کار دامی به نام لایک کردن و لایک گرفتن خبر جدید درباره افزایش حقوق بازنشستگان | تکلیف متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان مشخص شد (۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) بنویسید تا به دست بیاورید اهدای عضو بیمار مرگ مغزی در مشهد نجات‌بخش زندگی ۴ بیمار شد (۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) مهم‌ترین عامل برای کنترل مصرف دخانیات ورود سامانه بارشی به کشور از فردا (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) بهترین مواد غذایی برای داشتن عمر سالم و طولانی معلم، روشنی‌بخش راه امید نخستین تماشاگران دنیای مادری | مشکلات و کمبودها، خاطرات شیرین کاری را برای ماما‌ها کم‌رنگ نمی‌کند تاثیر آلودگی هوا بر افزایش ابتلا به آسم | بروز بیش‌تر این بیماری در کلانشهر‌ها ربایندگان «یسنا» به جرم خود اقرار کردند کاهش ۱۰ درصدی تلفات جاده‌ای در تعطیلات جاری
سرخط خبرها

مسافرانی که در هتل‌آپارتمان مشهد دچار گازگرفتگی شده بودند، ترخیص شدند

  • کد خبر: ۲۰۶۷۵۶
  • ۲۷ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۱
مسافرانی که در هتل‌آپارتمان مشهد دچار گازگرفتگی شده بودند، ترخیص شدند
مسئول روابط عمومی مرکز اورژانس پیش‌بیمارستان دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: ۷ مسافری که صبح امروز در هتل آپارتمانی در مشهد دچار گازگرفتگی شده بودند، پس از مداوای سرپایی ترخیص شدند.

محمد علیشاهی در گفت‌وگو با خبرنگار شهرآرانیوز درخصوص آخرین وضعیت زائرانی که دچار گازگرفتگی شده بودند، اظهار کرد: ساعت ۴ بامداد امروز در یکی از هتل‌آپارتمان‌های مشهد در محدوده حرم مطهر رضوی ۲۱ نفر دچار مسمومیت شدند که از این تعداد ۷ نفر به بیمارستان امام رضا(ع) منتقل و ۱۴ نفر دیگر به صورت سرپایی مداوا شدند.

حال عمومی مسافران خوب است

همچنین مدیر روابط عمومی بیمارستان امام رضا(ع) در گفت‌وگو با شهرآرانیوز اظهار کرد: مسافرانی که در هتل آپارتمانی در محدوده حرم مطهر رضوی مستقر بودند، بامداد امروز به دلیل خاموش شدن ناگهانی پکیج، دچار گازگرفتگی سطحی شده بودند که ۷ نفر از آن‌ها با ۴ دستگاه آمبولانس به بیمارستان امام رضا(ع) اعزام شدند. در حال حاضر حال عمومی همه مسافران مساعد است و پس از مداوای سرپایی مرخص شدند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->